+48 42 209 3654 biuro@maxia.pl

Urządzenie Click & Collect

Nasze rozwiązanie adresuje rosnącą potrzebę szybkiej i skalowalnej obsługi zamówień wielokanałowych.

Z uwagi na dopiero rozwijającą się integrację kanałów sprzedaży, nie istnieją powszechne rozwiązania adresujące tę potrzebę.

Aktualnie większość sieci retailowych zarządza procesem manualnie, przechowując zamówienia na zapleczu i wydając je klientom bezpośrednio przy kasie. Generuje to obciążenie czasowe pracowników, jak również kolejki do odbioru w okresach zwiększenia aktywności biznesu. W szczytowych momentach może to powodować brak przepustowości punktów sprzedaży.

Dla kogo?

Rozwiązanie wpisuje się w trendy rynkowe i potrzeby klienta. Adresatem produktu są:

  • Firmy prowadzące sprzedaż wielokanałową z odbiorem przesyłek w punkcie sprzedaży
  • Firmy z modelem sprzedaży zakładającym wykorzystanie służb sprzedaży do zwiększania konwersji – doradca klienta

Pozwala na optymalizację procesu odbioru

  1. Zminimalizowanie udziału pracowników w procesie odbioru paczki,
  2. Znaczne skrócenie kolejek, dzięki maksymalnemu skróceniu czasu odbioru,
  3. Zwiększenie bezpieczeństwa klienta i działów sprzedaży, zwłaszcza w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, dzięki wyłączeniu kontaktu między służbami sprzedaży, a klientem,
  4. Zwolnienie przestrzeni magazynowej na zapleczu punktu sprzedaży.

Składowe systemu

  • Uniwersalny, modularny do zamówień typu „pick up in store”.
  • Łatwy w integracji z systemami klienta i z prostym interfejsem dla łatwości obsługi.

 

Nowoczesny i funkcjonalny system schowków

Stabilna konstrukcja wykonana z elementów aluminium oraz wysokiej jakości blachy powlekanej. Schowki wyposażone są w najwyższej jakości, elektronicznie sterowany mechanizm zamków za pomocą dostarczanego oprogramowania.

 

Wysoka jakość

System paczkomatów jest produkowany i montowany w polskiej fabryce indywidualnie dla każdego projektu.

Odporny na promieniowanie UV oraz korozje.

Aluminium oraz stal nierdzewna to materiały, które zapewniają odporność systemu nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych.

 

Doświadczenie i optymalizacja

Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu zaawansowanych konstrukcji z systemem sterującym sprawiło, że każdy, kolejny wprowadzany projekt jest jeszcze bardziej zoptymalizowany i dopasowany do oczekiwań rynku.

 

Indywidualizm

Dowolność wyboru ilości, wielkości i głębokości modułów skrytek

Budowę instalacji schowków z wykorzystaniem systemu zamków sterowanych elektrycznie dopasowujemy do indywidualnych potrzeb klienta. Specjalne na życzenie klientów nanosimy również grafikę, montujemy moduły vendingowe oraz dyspensery dezynfekujące (bakteriobójcze) z kontrolą zużycia płynu i raportowaniem on-line.

 

Indywidualna kalkulacja

Po określeniu parametryzacji rozwiązania dostarczamy dopasowany system wraz z propozycją opieki powdrożeniowej, dostosowanej do potrzeb klienta oraz lokalizacji instalacji.

 

Przeszkody oraz uciążliwa infrastruktura. Żaden problem

Click & Collect to system, który umożliwia bezproblemową instalację rozwiązania dopasowaną do istniejących warunków. Paczkomaty mogą być przygotowane do pracy na zewnątrz jak również w pomieszczeniach zamkniętych.

Warto wiedzieć

Dla kogo? Obsługa zamówień przygotowywanych do odbioru bezpośrednio w punkcie sprzedaży lub zamówień internetowych przeznaczonych do odbioru w punkcie sprzedaży.

  • Obsługa procesu reklamacji – klient dostarcza produkt z defektem bezpośrednio do paczkomatu.
  • Korzyści Paczkomat skraca czas obsługi zamówień przez pracowników, eliminując ich bezpośrednie zaangażowanie w odbiór paczki przez klienta, optymalizując zatrudnienie i/lub konwersję.
  • Bezpieczeństwo Dzięki bezdotykowej i bezkontaktowej obsłudze, maksymalizuje bezpieczeństwo i poczucie komfortu klienta w trakcie odbierania paczki.
  • Uniwersalność Rozwiązanie nadaje się do zaadaptowania w większości branż retail i przemysłu dzięki modularności, pozwalającej na dostosowanie wnętrza urządzenia do miksu rozmiarów obsługiwanych przesyłek.
  • Łatwość wdrożenia Integracja z systemami sprzedażowymi klienta zapewnia analitykę wykorzystania urządzenia, jak również płynne komunikaty serwisowe do konsumenta i pracowników klienta.
  • Konkurencyjność Łatwość wdrożenia i niski koszt jednostkowy urządzenia jest konkurencyjny w porównaniu z systemami szytymi na miarę, co czyni go dostępnym dla szerokich grup klientów retailowych.

Parametry techniczne

  • Pojemnościowy ekran dotykowy – 10 punktów – LCD IPS 13,3” 400 nit – 1920×1080

  • Linux

  • Intel® Atom® x5-E3940  

  • 4GB RAM

  • 60GB M2.SSD

  • Ethernet LAN/100mbit

  • Czytnik kodów 2D / QR

  • Power supply – 300W

  • Wysokiej jakości materiał obudowy – stal

  • Dowolny Kolor RAL – drobna struktura farby

  • Elektrozamki

  • Przekaźniki – autorskie rozwiązanie

  • Możliwość szybkiej integracji z systemami klienta

Obsługa projektu

  • Polska gwarancja: 12 miesięcy. Możliwość rozszerzenia do 24 lub 36 miesięcy.
  • Polskie wsparcie techniczne.
  • Łatwa integracja z systemami klienta.